4564 Arkadaşlar iyi akşamlar 7 marta çatlatma iğnesi vuruldum ve dün beta hgc 35 çıktı hamile olduğumu söyledi aile hekimim. Sizde 2 haftalık hamilelik için bu değer normal mi. Yükseliş olur mu . Böyle durum yaşayan var mı aranızda 😊
Rusapolat 4564 aşkım çok yeni. Beta çok çabuk yükseliyor zaten. Bende 54 le 3. Haftada öğrendi . Şimdi 6+2 olduk kalp atışını da duydum. Darısı başına olsun inşallah 🧡
Emelcannn 4564 ben testte öğrenip kan vermiştim beta 39,72 çıkmıştı 2 haftalık değer normal 2 günde bi kan verip yükselişine bakacaklar
4564 Rusapolat teşekkür ederim bilgilendirme için😊 sağlık ocağına tekrar gideceğim kan vermek için yarın. Fakat doktoruma ne zaman gitmeliyim siz öğrenir öğrenmez mi gittiniz
4564 Emelcannn inşallah canım peki doktora ne zaman gidilmeli . İlk defa oluyor ve hiçbir fikrim yok kafam çok karışık ne yapacağım bilmiyorum
Rusapolat 4564 kese görünecek kova gelince git kuzum. Bende 4+5 te kese gördüm. Sende o civarda git. Beta 1500 ü geçince görünüyor kese de
Emelcannn 4564 ben 2 gün boyunca kan verdim sağlık ocağındaki doktor en son gittiğimde beta 4600 artık kadın doğuma gidebilirsin kese görünür demişti çok hızlı yükseliyo beta ilk zamanlar zaten 1 hafta da yükseldi gittim şuan 13 haftalık olduk