Habibeayhan123 ben iki dogumumu da Bağcılar devlet hastanesinde yaptım iyi yanları kadar kötü yanlari da var ama doktorlar ebeler hemşireler hasta bakicilar bile çoğu çok iyiydi o konu da %90 memnun kaldım odalar biraz sıkıntı genelde 3 kişilik. Şimdi üçüncü doğum için bende kararsızım aynı şekilde cam sakura mi yine Bağcılar mi diye