ece499 Kızlar 9 haftalık gebeyim. 2 haftadır boğaz reflüsü yaşıyorum doktora gittim hem kbb hem dahiliyeye . Bir sonuç alamadım hamile olduğum için de ilaç vermiyorlar. Bu durumu yaşayan var mı
As38- Mide ve boğaz yanması çok yaşadım canım rennie duo şurup kullandım hafifletti ilk üç ay geçince kendi geçti arada oluyor sağlık ocağına yazdırıp yine kullanıyorum
ece499 As38- benimki yanma değil de boğazımda bir şey takılmış hissi var 15 gündür çekiyorum bunu gaviscon şurup var onu kullanıyorum geçmedi
As38- ece499 benimde öyleydi canım ara ara olur iyice psikolojimi bozmuştu üç ayı biraz geçti anca rahatladım mide yanması boğaz yanması öldürdü beni soğuk şeyler tükete tükete yutkuna yutkuna Bi şekil oldum zor geçiyor Allah yardımcın olsun