Glhayat_54 Neden böyle yorumlar yapıyorsunuz? Sevmiyor olabilirsiniz ama saygı duymak zorundasınız. Yalan yada değil herkesin kendi hayatı neden bu kadar yargılıyorsunuz? Sizin, kendinizin veya akrabanızın başına gelse böyle yorumlar yapabilecek misiniz? Empati yapın lütfen! Hepimiz kadınız…..