nurmltli61 elidural veya sipinal olursa doğum sonrası ağrı pek hissetmiyorsunuz zaten uyuşukluk geçene kadar rahatsınız sonrasında gaz çıkartmanız ve yürüyüş yapmanız zorlarsa zorlar ama ben canım sıkılıyordu yatmaktan kalkıp yürüyordum yani korkulacak gözde büyüyecek bişey değil. Baş ağrısı yaşayan oluyormuş kahve filan diyorlar ama ben yaşamadım olursa da hastanedesin zaten sürekli ağrı kesici yapıyorlar. Doğumdan sonra hemen sütün gelebilir benim öncesinde sancım geldiği için sütümü sancım mı tetikledi yoksa normalde de gelir miydi bilmiyorum ama gelen zaten bir iki damla da olsa bebeğe gitsin yeter diyorlar.Devlet 2gğn yatırıyor özel 1gün benim doğumum gece oldu gündüz 3-4gibi çıktım bir gün bile kalmadım. Eve geçince bağırsak hareketleri çok oluyor ve karın aşırı gaz dolup şişiyor dikişlerin o zman sızlar onun için korse kullanmanı kesinlikle tavsiye ederim owli veya babyjem gibi lastikli korseleri istediğin sıkışıkta ayarlarsan hem rahatsız etmez hem karnın şişmez hemde daha rahat edersin. Ben korse kullanana kadar o karın şişmesi beni bitirmişti annem karnımı şalla sardı ben bir rahatla bir rahat hareket et hemen gittim korse aldım. Yani benim sezeryan doğum yapana en önemli tavsiyem korse bide süt pompası. Çünkü eve geldikten bir gün sonra benim göğüs damarlarım çıtırdıyordu resmen sesini duyuyordum süt doldu taş gibi oldu acil sağmam gerekti pompam yoktu hastanede ebeler manuel aldırmıştı hiç bir halta yaramadı hemen elektrikli aldım. Eğer yoksa bu iki şeyi kesin alın