Hanife001 Kızlar bebeğim çok aşağıda hareket ediyor normal mi böyle olması bu haftalarda yukarıda olması gerekmiyor mu ? 19+6
tazecikanneee Hanife001 evet canım normal suan haftan ilerledikçe daha yukarı da hissedebilirsin ama o haftalar da normal
doganursezmag Hanife001 bebeğin kız mı genelde kız bebekleri aşağıda oluyor benimki 33 e girecek hala şu göğüs kafesime dayanırdı da nefes alamazdım dedikleri şeyi yaşamadım hiç hep aşağıdaydı