Arkadaşlar cumartesi idrar yolum yanmaya başladı. Sari akintim gelmeye başladı. Pazartesi doktor a gittim bana gynmax xl vajinal fitil verdi dün akşam kullandim, fitilden sonra 2 damla pembemsi akıntı, daha fazla miktarda sari akintigeldi. Sabah uyandım sadece pembesi akıntı geldi. Bir de şimdi bu saatte pembesi akıntı geldi yine. Ve tuvaletten sonra yanma oluyor. İdrar kültürü çıkmasını bekliyorum, doktor duruma göre başka ilaç veririm dedi. Fitilden sonra ya da böyle bir durumdan sonra bu tarz sümükümsü akıntı yaşayan var mı? Pazartesi doktorda bebekte ve bende her sey yolundaydı