Arkadaşlar merhaba
22 mart normalde adet günümdü ama ben gebelik testi yaptım pozitif çıktı o akşam acile gidip kan verdim beta 136 çıktı. Pazartesi yani 24 marta sağlık ocağında kan verdim beta 265 çıktı. Yani aslında adetim 2 gün gecikmeyle 265 çıkıyo yükselişi sizce nasıl? Sağlık ocağındaki ebe biraz beni endişlendirdi. Kadın doğuma gitmen gerek o değerlendirsin dedi yarın doktora gidcem ama korkuyorum biraz ilk gebeliğim