ermelek1 Çok ince silik bir çizgi var çatlamamın 10. Günü sanırım. Kuruma çizgisi mi? Predictor markası, elimde bir testim var onu da adetim gecikirse yapacağım fikir almak istiyorum sadece? Adetime 4-5 gün var.
Nazsuuu ermelek1 burda okuduğuma göre Su damlatinca kaybolmazsa kuruma çizgisi olmuyormuş deneyin istersenz bende gördüm ama kuruma mi bilmiyorum
Minervabunny ermelek1 predictor olan baya iyi bir test kuruma ya da yalancı pozitif çizgisi çıkarmaz bence var yani 💞🌸
ermelek1 Nazsuuu resimini çekince attım bende bekleyeceğim o zaman 4 gün sonra tekrarlarım teşekkür ederim bilsem öyle yapardım öyle atardım :(
Nazsuuu ermelek1 çok uzun bı süre ben olsam elimde test olsaydı hiç duramazdim ama en iyisi kaset testler bunlarda yalancı pozitifde çok çıkıyor canınızı sıkmayın inşallah vardır
ermelek1 guneykeremsmom bende emin olmakta çok zorlandım var gibi yok gibi ama çok çok yok gibi bir çizgi
ermelek1 Minervabunny bende hep bundan aldım hiç böyle bir şey yaşamadım insan ister istemez heves ediyor işte ne olursa olsun hayırlısı olsun ❤️🙏🏼
ermelek1 Minervabunny yarın tekrarlayacağım adetim cumartesi günü, yarın ilk idrarla yapacağım tek bir testim var ve eczaneye bayağı mesafeli bir yerdeydim hep trendyolda alıyorum 5-6lı bir tane kaldı