AnayimBenAna_ Nunumm1 canım bunun doğum şekli ile ilgisi yok. Vajinal doğum yapan arkadaşımın sütü hiç olmadı gelmedi. Ben sezaryen doğum yaptım ertesi gğn sütüm gelmişti ilk doğumda. İkincidede hemen geldi.
KLORAKHANIM Nunumm1 hemen geldi-plesanta ayrılınca süt geliyormuş bunun normal veya sezaryen ile alakası yok o mantıkla prematüre dogum yapan annemizn de sütü gelmez ama sürekli sagarak götürüyorlar küveze 🥲
2baby1cat Nunumm1 doğumla süt gelmesinin alakası yok. Sezaryenden sonra odada hemen emzirmiştim kızımı. Hemşireler maşallah çok güzel sütün var demişlerdi. Vajinal doğum yapan ama mama vermek zorunda kalan bir arkadaşım da var.
Ceyda24 Nunumm1 sezaryan icin bi gsce onceden ymk yemeyi kesiyz ya. Dut kurusu hosafi yedim.sezaryn orucunu dayine o hosafla actm sutum ilk gun geldi dene derm