Aylaa123 hmmmm dur bende onu deneyeceğim o zaman, emzirme sonrası, normal kahve içiyoruz granül sanki onlar çok mu sağlıklı hepsinin zararı var illaki, bari zayıflama şansım varsa onu içerim daha şerefli 😅 ben bilmiyordum sosyal medyada çok kullanan var