Hurem76
İlk hamileliğim oğlumlaydı;
- Tatlı aşerdim (çok az aşerdim)
- Bulantım çok azdı daha çok mide yanması vardı kusma sadece çok yediğimde vardı
- Cildim çok güzelleşti, saçlarım ve tırnaklarım gürleşti/güzelleşti
- Karnım dik ve aşağı doğru büyüyordu
- Genelde gayet sakin hatta mutluydum (moral açısından)
Şu an ikinci hamileliğim ve kız ile hamileyim;
- Ekşi ve tuzlu yiyecekler yiyebiliyorum sadece, aşerdiklerim de ekşi ve/veya tuzlu ve çok aşeriyorum
- Hamileliğimin başından 4,5 aylığa kadar sürekli bulantı ve kusma (Prilama rağmen), hala bulantılarım devam ediyor ama kusma yok denecek kadar az
- Cildim kurudu, egzamalarım coştu baya yara oldu, akne oluşmaya başladı, saçlarım dökülüyor ve cansız ne yapsam yaranamıyorum ve tırnaklarım da daha kırılgan
- Karnım geniş ve yuvarlak
- Genelde sakin olsam da çok çabuk sinirleniyorum
Şu anlık farkettiklerim bunlar 😅
Kuzenlerim hep şey diyordu bana “Çınar’daki hamileliğin tam tersini yaşıyorsan çok yüksek ihtimal karşı cins olacak bebek” diye ve haklı çıktılar 🥰