Kızlar 14 haftanın içindeyim. İlk haftalarda böyle birşey söylememişti ama geçen hafta lekenme oldu muayeneye gittim doktor plasentanın anterior olduğunu ve rahim ağzını komple kapattığını söyledi. Lekelenmeler bu yüzden olmuş. Perinatoloji de muayene etti tamamen rahim ağzımı kapatmış dediler. 24 haftaya kadar yukarı çıkması gerekiyormuş çıkmazsa çok olumsuz şeyler söylediler kanama riski erken doğum vs. Çalışıyorum yoğunda bir işim var. Rapora gerek yok çalışabilirsin dediler. Bir sıkıntı olur mu bu durumu yaşayıp sonradan düzelen oldu mu? Nette çok daha kötü şeyler yazıyor okumak istemiyorum canım baya sıkkın sağlıkla sıhhatle doğum yapan var mı böyle olup?