Alyadnz33 Kızlar ben turkiyeye gidiyorum yarına bilet kestik ailemle geçirecem siz ler evdemisiniz ailesine giden var mı?
_biranneadayi Alyadnz33 Bayramda ya mutfaktayım ya salonda ya yatak odasında çok gezecem bu bayram çok 😂 32 haftalık oluyoruz hiçbir yere kıpırdayamam zaten kıyafetlerim de olmuyor sinirlerim bozuluyor gitmiyorum😂
Alyadnz33 Gulsahs Oh ne guzel bende bileti kestim Mersin’e gidiyorum ailemin yanına yarın yolculuk 27 sinde orda olurum yol çok uzun yurtdışından gidicem annemgile
Gulsahs Alyadnz33 insan eşini tabiki yanında ister ama izin alamamış demek ki sağlık olsun birdahauli bayrama inşallah canınızı sıkmayın
Alyadnz33 Gulsahs aynen öyle dedik bide ben nisani orda atlatacam doğumu orda yapacam baya uzun kalacam orda sıkıntılı hamilelik geçiriyorum 😥 yarın gidip Mayıs ortasında geri dönüşüm olacak
Alyadnz33 Gulsahs Mayıs’ta gözüküyor şuan ben 5 Mayıs gibi istedim bakalım devlet hastanesi ne zamana gün verecek bana şuan 31+5 haftalık hamileyim
Alyadnz33 _biranneadayi 😂😂😂😂 al benden de okadar hiç bir kıyafetim olmuyor ya aşırı sinir bozucu ya bende 32 ye giricem 1 gün kaldı doğum günü aldınız mı peki belli mi
_biranneadayi Alyadnz33 Yok ilk doğum normaldi inşallah bu da normal olursa oğluşumun keyfine bağlı durum☺️❤️ Hayırla gelsinler