berlykaia Haftamdayım 23mm kesem var ama maalesef bebek yok herhangi bir yolk kesesi vs de yok. Bir çok kişinin yorumlarını okudum on haftaya kadar ihtimal var diyolar. Doktorum bugün alalım önce ilaç tedavisi dedi ama biraz daha beklesem mi fikirlerinize açığım