Kızlar 36 haftalığım ama ultrasonda 37 ile uyumlu gözüküyor, bugün sabah bebiş aşırı dönüp durdu karnımda( 27. haftadan beri baş gelişte) fazla hareketli, ve karnım önce adet ağrısı gibi oluyor, sonra sertleşiyor ardından belime doğru kasıklarımdan ağrıya benzer bir şey yayılıyor yani ayaktayken sanki bir şey düşecek altımdan gibi. Anlatabildim mi bilmiyorum :(
Doğum kasılmaları sancıları nasıl oluyor, sıklaşmadan önce nasıl hissediliyor, doğumum yakın mıdır sizce? Daha önce yaşayan bilgilendirirse çok sevinirim🙏🏻