Merhaba beta artışım aşağıdaki gibi. Sanki son verdiğim kanda artış oranı azalmış. Sorun olur mu böyle. İlerleyen haftalarda böyle mi oluyor? Dış gebelik veya kimyasala dönmesinden korkuyorum :(
19.03.2025 de 18
21.03.2025 de 64
23.03.2025 de 290
25.03.2025 de 636