Lenam_03 Doğumumu ailemin yanında yapmak istiyorum kendi arabamızla dinlene dinlene gidelim istiyorum 1700 km doğudan batıya gideceğiz. Uzun yolculuk yapan var mı ?
aysnrbysl Lenam_03 Merhaba bende 33 haftadayım bende ailemin yanında doğum yapacağım uzun yol bende yapacağım
Irmm2816 Lenam_03 ben yaptım 13 saatlik hemde kayak tatili gibi bi yere de gittim oraya gitmeden 33 felandım herhalde bende ailemin yanında doğum yapmaya gittim
eceeelmn Bende 33teyim benim ailem üç saatlik mesafede ancak ben Cesaret edemedim gitmeye çünkü Allah korusun oralarda doğum başlar vs olursa doktorum yok yanimda hiç bir esyam yok riske atmak istemedim acikcasi