Merhabalar normalde son adet tatihim 27 eylül yani 25 haftalıktım ama gebeliğimin başından geriden geldiği için son adrt tarihimi değiştirmişti detaylıda ki doktor 5 ekim olarak ona rağmen 3 hafta önce gittiğimde 5 ekime uygun gözükmesine rağmen bugün gittiğimde karın öevresi 23+2 haftası ile uyumlu kilosu 679 gram çıktı tedirgin oldum bende yani bu normalmi başından beri geriden geldiği için normal gözüküyordu sata göre 27 eylülde haftam 25+5 detaylıda 5 ekim olarak değişildi ve 24+4 günlüğüm çok kafam karıştı tedirgin de oldum açıkçası kilosu falan zayıfmı acaba veya bebeğim mi minyon anlamış değilim en kötü ihtimal gelişemiyormu diye düşünüyorum artık