Mavera316 bana da detaylida ilk kez demişti Dr 2 hafta önde diye. Ondan sonra 3 hafta önde oldu. 36 haftalık olduk bugün. Şimdi bazen 3 hafta bazen de 4 hafta önde diyorlar. Babası 1.92 boyunda. Perinatolog normal diyor genetik diyor. En fazla sezaryan olursun dedi. Vaginal istemiyorum zaten. Bana da bahane çıktı. Saglicakla dogsunlar inşaallah