Birde iri olduğu için çok uzatmak istemiyor süreci galiba doktor. Cumartesiye kadar sürem var, umarım girer kanala . Henüz suyum gelmedi , bugün çatı muayenesi sonrası biraz lekelenmem oldu ama normal dedi. Ama eve geldiğimden beri sanki bir ağrım var regl gibi .