Kızlar merhaba çatlamanın 10.günü kan testim 47,43 çıktı reglime 4-5 gün var, daha önceki gebeliğimde kalp durması (ya da kalbi hiç atmadı emin olamıyorum) sebebiyle bebeğimi kaybettim, aklıma hiç olumsuz bir şey getirmek istemiyorum ve açıkçası bu kez his olarak gerçekten iyi hissediyorum enteresan bir şekilde önceki bebeğim de kalbinin duracağını hissetmiştim, Allahım bi daha göstermesin kimselere de yaşatmasın, stres olmamak adına bayramdan sonra gitmek istiyorum doktora, ama kalp durması olduğu için kafam karışık, bir kez olduğu için test de yapılmadı, erkenden gitsem bir şey değişir mi yoksa yok yere stres mi olurum sizlere danışmak istedim🙏