Bicirik2025 Umay 🩷 kızım olursa inşallah bende Umay koyucam. 14. Haftadayim 2 hafta sonra görüşüm var belli olacak cinsiyeti inşallah.
Melickaya Net Gökçe 😅 umay ismi bir benim mi hoşuma gitmiyor, özür dilerim ama böyle teyze ismi gibi. Eski isimleri çok severim o ayrı ama Umay bana hiç hoş gelmiyor
Kikiriki Melickaya Umay, atlas bu sene Kızılay dağıtmış gibi katılıyorum size bu arada gerçekten kulağa çok itici geliyor Gökçe çok daha güzel
fatmaanuurr22 Asliisahnr benimde kızım olacak İdil Su ve Gökçe ismi arasında kararsız kaldık bence Gökçe 🌸