selam arkadaşlar, 28 haftada vurulan kan uyuşmalığı iğnesini nerede yaptırdınız devlet hastanesimi yoksa özelde mi devlette yaptırdıysanız illaki devlet hast takiplimi olmak gerekiyor herhangi bir kadın doğum doktoruna randevu alıp yaptıramaz mıyız? özelde yaptıranlar ne kadar ödediniz cevaplarsanız sevinirim❤️