Beyazmelekkk Kızlar 3. Çocuk düşünmüyorum Allah olmayana versin artık. 3. Sezeryan ağır gelecek. Tüpleri baglatmayi düşündüm ama henüz yaşım küçük. 20 günlük lohusayım en etkili korum a yöntemi neyse onu yapmak istiyorum deri altı implant veya spiral ya da hap hangisini önerirsiniz,? Hapı her ay doktordan mı ee yazdırıyoruz nasıl oluyor veya hangi spiral iyi
Yazmelegi_ Beyazmelekkk biz çocuk düşünmeye başlayana kadar Prezervatif+geri çekilme ve yumurtlama gününde ilişki yaşamadık yaşamadık şekilde yaptık diğerlerini bilmiyorum 🙃
gamze_gs88 Beyazmelekkk gönderilerime bakabilirsin ;)) ben hap ile korunurken hamile kaldım zaten çocuk istiyordum hapın bitsin daha kullanmayacağım dedim hapı bırakmadan 2 hafta önce hamıle kalmışım hapa güvenme derim 6 yıldır hap kullanıyordum bu arada son 2 hafta koruyaması tuttu ;) çok şükür Rabbimde aratmadı 2 .cocuguma da geri çekilme ile hamile kalmıştım 😂
Asilzedemom Beyazmelekkk ben krounme iğnesi ile hamile kaldım ama 9 ay fizik tedavi gördüm ve o kas gevşetici ve bir sürü ilaç kullandım kanaller tıkalı fıtık falanda var bende skolyoz kifoz ve lordozum var onlarda kulllandimgim ilaçlar da malesef iğnenin islevini yitirtmis bende malesef hamileliğin üstüne bile iğne oldum düşün şükür bebeğe bişey olmadı dedik artık rabbim vanini vermiş nede olsa
Beyazmelekkk Yazmelegi_ pr biz yapamıyorz ya ondan onu eklemedim. Ama yumurtlama günleri mantıklı. Nasıl biliyorsunuz yumurtlama gününü
Yazmelegi_ Beyazmelekkk peride uygulaması var happy moma ait onu indirdm ordan takip ediyorum onun harici adetimin başladığı günden itibaren sayinca 14-15-16-17-18 . Gün doğurganlık yumurtlama günüm bu günlerde ilişki yaşamıyorum
Beyazmelekkk gamze_gs88 neyle korunacaz o zaman yaa millet 2 çocuk yapıyor sonra çocuk olmuyor gayette korunuyorlar bende öyle olmak istiyorum 2 çocuk benim için son nokta artık . Vücudum kaldırmaz 3. Sezeryani
Ranni Beyazmelekkk aynı arayıştayım spiral kesin çözüm olmuyor implantla da arkadaşım çok zorlandı herkeste aynı olmuyor sanırım baya sıkıntı çekti ama yine mecbur spiral deneyeceğim ben sanırım 😬
gamze_gs88 Beyazmelekkk hanımefendi ben hap ve geri cekılme ile hamıle kaldığımı belirttim bana patlamanıza gerek yoktu açıkçası benim başıma geldi sizde 3. Çocuğu kaldıramayacağınızı yazdığınız için yaşadığım olayı yazdım
bebegimd7 Beyazmelekkk Bir şey soracağım. 2. Sezaryen zormuydu? Vücudum kaldıramaz dediğinize göre çok zor olmuş olmalı. Ilki nasıldı? Sezaryen sonrası bir kaç aya tamamen eskisi gibi oluyor ya acaba sizde kalıcı bir sorun mu oldu?
Beyazmelekkk gamze_gs88 size patlamadim ki kendi kendime isyan ettim nasıl koruncaz diye yanlış anlaşılma oldu
MinikBrokoli İlk gebelik yumurtlama gününden baya önce olduğu için, ben klasik yöntem spiral takmayı düşünüyorum Hayırlısı ile yavrum doğduktan sonra Spiral + yine dikkat ederim yumurtlama sonrasına
Beyazmelekkk bebegimd7 sezeryan sonrası beni zorluyor hastanede felaket acı çekiyorum eve çıkınca da illa ki hayat eskisi gibi olmuyor karnım kesilmiş yani acı oluyor eğilip kalkamiyorsun k yüzden gerek yok artık başka çocuğa diye düşünüyorum