Sema2019 Merhabalr güzel anneler ablam bebis bekliyor bebisinin adını taha koymayı düşünüyor ama uyumlu bi isim daha istiyor yardimci olurmsnzn❤️❤️❤️
Sema2019 KLORAKHANIM teşekkür ederim her isim ayri bi fikir oluyor kiymet verip yanitlamaniz ayri bi degerli ❤️