ShutUp Dikişim enfeksiyon kapmış dün acile gittim ve antibiyotik yazıp gönderdiler ama şimdi baktığımda dikişimin baş kısmı açık ve kanıyor ayrıca kokuyor bu durum beni aşırı rahatsız ediyor. Pansuman yapmadan gönderdiler tekrar gitsem belki yine aynısı olucak geri göndericekler başka hastaneye gittiğimde neden buraya geldin ameliyat olduğun hastaneye git deniliyor. Napıcam ben Allah aşkına bebeğim zaten durmuyor ve durumum bu kendimin yapabileceği bir şey var mı ne bileyim pansuman krem vs aynı durumda olan benzerini yaşayan varsa yardımcı olabilir mi? 😭
Elacihangir ShutUp böyle bir sağlık sistemi yok fakat yakın mı gerçekten size o hastane oraya gitmek mantıklı ama sonuçta hastane hastanedir hasta mı seçiyorlar şikayet edin cimere
ipekveatlas ShutUp lütfen tekrar bi hastaneye git ve muayene pansuman yaptırmadan ordan cıkma gerekirse orayı birbirine kat enfeksiyon ve açık yara diyosun kan diyosun tehlikeli yani
Fatmadmr37 ShutUp gec olmadan tekrar hastaneye gidin mutlaka çok önemli bir konu öyle açık kalıp daha fazla enfeksiyon kaparsınız daha kötü sonuçları olabilir
seyma0661 ShutUp ameliyat olduğun doktora gözüktün mü? Ona gitsen keşke. bana sezeryandan sonra antibiyotik ve madecasol vermişlerdi sanırım onun için bir sıkıntı yaşamadım. Sana vermediler mi?
ShutUp Elacihangir kovuyolar her seferinde ağlıyorum sinirden kaldım böyle başka hastaneye gitsem yine aynısı olucak takipli olduğun hastaneye git denilecek orası hem uzak hem de dün ilaç verip gönderdiler. Be gittiğimde de iftar saati diye azarlandım bu saatte mi gelinir diyor şaka gibi hangi saatte gitmem gerekiyordu ki
ShutUp ipekveatlas inanın korkuyorum artık işiteceğim laflardan ölsrm gitmem diyorum mantıklı değil bu yaptığım biliyorum ama göreceğim muameleyi az çok tahmin ediyorum
Elacihangir ShutUp baktılar mı dikişe kontrol ettilerse sorun yoktur belkide , devlet hastanesi mi orası her detayı cimere yaz ✍️
Elacihangir ShutUp açın ağzınızı yumun gözünüzü , müdahale etmek zorunda ameliyat yapan yada yapmayan hastane
ShutUp Fatmadmr37 kaç devlet hastanesinin aciline gittim bir tane daha var ona gidicem alacağım tepkiyi yine biliyorum ama mecbur gidicem
ShutUp Elacihangir baktılar hatta eliyle sıktı iltihabı görmek için mi ne amaçla bilmiyorum ultrasonla da baktı ama kanayan ve açık olan dikişle nasıl gönderdi bilmiyorum kanamam aman aman değil hafif bi kanama ama dikiş açık ve çok kötü kokuyor 😭
Elacihangir ShutUp ağrım çok deyin müdahale edin deyin burası en yakındı hastane buna geldim orası uzak aracımız yok deyin , oraya gidecek durumum yok deyin uydurun işte orda muane neden olmasın yani garip
gamze_gs88 ShutUp acilden ziyade direk kadın doğum polikiinligine gidin mutlaka bakılsın aciller biraz sallıyor ama poliklinikte daha güzel ilgilenirler diye düşünüyorum
Elacihangir ShutUp eğer ultrason ile baktıysa sorun yok belkide sakin olun önce gerçekten ne yapılması gerekse yapın deyin dayanamıyorum acıya falan gibi gibi
ShutUp Elacihangir söyledim hepsini inanın ama o suratları o tavırları laf sokmaları keşke gelmeseydim dedirtti geçen sefer. Yine gitsem yine aynı şey başka bi hastane var artık orayı denicem bakalım
Anonymouse Canım çok geçmiş olsun, ne olursa olsun hepsini şansını dene ilgilenmek, pansuman yapmak zorundalar ne derlerse desinler. Selçuk Tıp’a gittin mi
ShutUp Anonymouse gitmedim numuneyi deneyeyim dedim olmadı orayada giderim artık ya o değil el kadar bebekte benle birlikte sürünüyor mecbur kendimle götürmek zorunda kalıyorum bırakacağım kimse de yok bıraksamda durmaz
ShutUp seyma0661 doktor bana ameliyat sonrası gelmem gerektiğini bile söylemedi antibiyotik vermişlerdi ama bitmişti dün tekrar yazdılar. Başka hastaneye gidicem artık
seyma0661 ShutUp bana 15 gün sonra gel demişti direkt polikliniğe gitsen daha iyi olur aslında geçmiş olsun :(
Girlmama ShutUp hayır ona gitmelisin 40 kontrolüne de gitmelisin rahim toparlanmış mı diye bakacak nasıl bir doktor bu senin acille falan işin yok her ne olursa olsun kadın doğumcuna gideceksin başım da ağrısa başka bir şey de olsa ona gidiyorum ayrıca kan tahlillerine de kendi doktorun bakar ameliyattan sonra düşüş olmuş mu diye hep bakılması lazım bunlars ayrıca depend gibi ameliyat yerini terleten şeyler kullanma ve ger gün duş al ben öyle yaptım çok iyi bakmışsın dikişlerine dedi açık yara yoksa batikon sür