yelda35 Nisan sonunda doğumum olacak. Sizce uzun kollu pijama takımı almama gerek var mı? Bir tane kısa kollu uzun altlı pijamam var bir tane daha mı kısa kollu alsam bilemedim. Nişanda doğum yapan arkadaşlar yardım ederse sevinirim
Canaaa yelda35 Benimde son günler bir uzun kollu takım bir kısa kollu takım sabahlık veya ek olarak hırka da alabilirsiniz doğumdan sonra bir üşüme geliyor insana kendinizi sıcak tutmanız gerek gaz sancısı olmasın sonrasında
Duygu1717 yelda35 kadın doğum yenidoğan odaları çok sıcak oluyor uzun kollu hiç koymayın. Hırka alabilirsiniz. Hepsini kısa kollu alın damar yolu için de rahatlık olur sizin için. 🌸
Girlmama yelda35 1 tane uzun kollu alt üst pijama al önü düğmeli ceket al yanına bir de kalın bir çorap ameliyattan çıktığımda sondamın hortumunu tutuyordum ellerim ısınsın diye sanki spinal değil de genel anestezi olmuş da kafam uçmuş gibiydim 🤣 he damar yolunu da elinizin üstünden açtırın emzirirken kolumu kırdığım için hep attı benim tam 7 defa damar yolu açıldı eğer koldan açarlarsa da yukarı kıvırırsın kolunu
Zeynep1401 yelda35 benimde nisan sonu yada mayıs başı gibi 1 tane uzun kollu 2 tane kısa kollu pijama takımı aldım 1 tane de fotograf çekimi için beyaz almayı düşünüyorum ya pijama takımı tarzında yada elbise şeklinde olanlardan. Uzun kolluyu ilk doğumdan sonra üşüme durumu vs. Olursa diye aldım diğerlerini kısa kollu sonrasında giyerim
yelda35 Zeynep1401 hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah 🙏🏻 devlette yapacağım yukarıda bir arkadaş sıcak oluyor demiş dikkat e alacağom
MinikBrokoli İlk gebelikte olduğu gibi şimdide hamile lohusa takımı değilde böyle normal pijama takımı ve baya büyük bedenler tercih edeceğim , hem uygun fiyatlı hem seçenek çok. Bu yüzden 3 tane almayı düşünüyorum, evde de işimi görür 😇
yelda35 MinikBrokoli bende aynısını düşünüyorum ikinci gebeliğim alıp kenarı atmayı düşünmüyorum ev giyimi tarzı düşünüyorum
Rbabtn yelda35 bence hırkalı takımlar tercih et içine de emzirme atletlerinden al lcw da süngerli atletler var o kadar rahat ki sürekli onları kullanıyorum hamilelikte de çok rahat etmiştim onlarla
Talentedmom yelda35 açıksan kısa kollu pijama yeter bence sabahlığın varsa üzerine alırsın ama 1 tane ince uzun kollu da alabilirsin belki üşürsün
2cocuk2kopek yelda35 yaz doğurdum ona ona rağmen üşüdüm kısa kollu alma Buda yaz çocuğu olacak yine uzun kollu aldım
Bal1bal yelda35 ben uzun kollu Penye pijama takımı yine üstüne Penye bir sabahlık düşünüyorum almayı hastanenin içinde filan yürürken rahatlık açısından üstünün kimonosu olan takımlar çok rahat oluyor
yelda35 Bal1bal devlette doğuracağım acilde doğumhaneye gittim sancım var diye orası bildiğiniz hamam tamam dedim kısa kollu kesin almam lazım üstüne bir sabahlık alırım en kötü ama inanın camları açık tutuyor doktorlar
eceeelmn yelda35 ben bir kısa kollu bir uzun kollu takım bir tane de kısa kollu gecelik aldım ne olur ne olmaz diye