Kızlar benim oğlumu ben bezden 3 yaşında çıkardım gayet güzel gidiyordu gece kaçırmadı vs yoktu ne olduysa 1 senedir altına kaçırıyor geceleri bazen 2 sefer oldu oluyor cuma günü çocuk doktoruna randevu aldım oğluma bakalım doktorumuz ne diycek bu sorunu yaşayan var mı benim gibi acaba yasadiysanizda nasıl yol izlediniz acaba