Bsrabzkrt her hastanede bekleniliyor çünkü içerdeki hastanın durumunu bilmiyorlar randevu verirken doktordan beklentim güler yüz, samimiyet, aramızdaki bağ, güven bunlar benim doktorumda vardı riskli gebeydim nerdeyse her gece nstye bağlanmaya gidiyordum hastaneye 2 gün gitmesem merak ediyordu aancım çıksa gece 11-12 de evinden çıkıp hastaneye geliyordu bana bakmak için doktorum her şeyi ayrıntılı açıklıyordu kilo nst tansiyon bunları hep takip etti 18. haftadan itibaren rahim kasılmam vardı risk almamak için yatış veriyordu bu bebeği küveze sokmicam tutabildiğimiz kadar tutacaz dedi ve tekrar yatış verdi 37. haftada açılmam olduğu için doğum yaptım yine açılmayı durdurmak için bir sürü ilaç serum yaptı ama artık kızım gelmek istiyordu 2 saat
kadar yoğun bakımda kaldı çok şükür dikiş aldırmaya gittiğimde ultrasonla baktı rahmime 40 kontrolüne çağırdı bebeğimi de her gidişimde seviyor doğumdan sonra da odaya gelip sevdi doktorum ve ekibi çok güzeldi bu tarz doktor bulmak zor ameliyatım da ayrı bir güzeldi