Gmzle kan verip takip etmen lazım eger beta dusuyorsa kımyasaldır .. basıma geleni anlatim kan verdım pozitif geldi 2 gun sonra kanama oldu daha önce de kimyasal gecırdığım ıcın öyle sandım beta takibi yapmadım 2 kimyasalda kanamalarım 7 gun surmüştü öyle olur biter zannettm kanama 12 13 gun surdu sonra doktora gıttım bı anormallik olduğunu anladım doktor beta bakalım, ne olur ne olmaz ona göre konusuruz dedı kan sonucu degerımın yükseldiğini gördük hemen eğitim araştırmaya yönlendırdi gıttım orda da kan vs derken dış gebelik geçirdiğimi öğrendım malesrf ben ameliyat olmak zorunda kaldım iğneyle dusurulecek seviyeyi geçmiş dedı devletteki doktor gece 2 de kendımı ameliyathane de buldum sol tüpüm alındı.. Sizi Korkutmak ve olumsuz etkilemek asla istemem ama doktoru dınleyın kan istediyse verın.. Ben bu tarz postlara denk geldiğim zaman muhakkak yazarım ben yaşadım başkaları da benım yaşadığımı yaşamasın diye uyarırım kan vermemek gibi birşey yapmayın ıcınız rahat eder en azından ınsallah hersey gönlunuzce olur