Meryemm0020 Merhaba öncelikle herkeze bu 3. Gebeliğim idrar yolu enfeksiyonu yüzünden ne ilaç kullansam geçmiyor bı türlü ikiside erken doğum olmuştu bunda da öyle bişey yaşar mıyım acaba içim içimi yiyor sürekli