aryasal3429 geçen ay 3 tane test yaptım böyle silik çıktı adet oldum adetim bitti bu ayda adetime 3 gün var yine böyle çıktı ben hiç bişey anlamadım umudlanmak istemiyorum yine adet olurum die
minegkaya bi beta hcg ölçtürün istersiniz bu silik çizgiler gebeliğin çok erken dönemini gösteriyor ama yanılma payı da olabiliyor. en doğru sonucu beta hcgden alırsınız