Melegimm2121 3 gün önce gögsüm çok şişmişti ağrı yapıyordu ayrica ates ısıtma oluyordu acile gittim doktor süt gogsunde birikmiş dedi antipyotik agri kesici verdi hiç iyi olmadım daha koto oldum ateşten uyuyamiyorum devlete bu kez gittim göğsünden olamaz bu ateş dedi dalga geçtiler resmen neden böyleyim bulamadılar başka yere sevk ettiler o halde dayanamayıp eve geldim
Mortutku Melegimm2121 geçmiş olsun ilk defa duyuyorum emzirmeden göğüste süt biriktiğini peki göğsünüzden süt akıyormu.aBazı gebelerde erkenden süt geliyor eğer öyleyse olabilir
Gulayse0233 Melegimm2121 geçmiş olsun postunuz yukarda kalsın diye yazıyorum. Ayrıca göğüs ucuyla doktorunuza danışmadan çok oynayıp uyarmayın. Doğumu tetikleyebilir.
Melegimm2121 Mortutku bu ikinci gebeligim ilkinde dogmayana kadar hiç birşey olmamıştı bugün süt değilde bi sıvı akmış iç çamaşırım baya ıslanmıştı
Mortutku Melegimm2121 valla bilemedim üstte kalsın diye yazıyorum.Sağ diyicem ama Doğuma daha varmış sonrasında sütün kesilebilir.Lahana haşlayıp dayanılacak sıcaklıktayken göğüse sarıyorlardı ama göğsü sağmadan işe yarar mı bilemiyorum.
Melegimm2121 Gulayse0233 oynamak değil ama kızımı sütten acalı çok olmasına rağmen hiç hevesi gitmedi arada elleyip emme isteği oluyordu bende süt bitmiş diye pek önemsemiyordum acikcasi