Doktor bana femara verdi ama eczanede yokmuş muadili ilaç olan Letrol verdi adetin 3 günü başla sabah akşam 10 gün iç dedi bugün 5 gündeyim ama içtiğim ilk gün alerji oldum sanki göğüsümün üstünde arası da sivilce gibi alerji gibi şeyler çıktı kızarık bazen kaşınıyor acaba ilaç mı alerji yapıyor yoksa başka birşey mi o gün sabah yulafta yedim daha geçmedi