Tatlisanne42 hamileliğin ilk aylarinda tansiyon düşüklüğü normal hatta tüm hamilelik boyunca hep düşük olsa keşke dedi doktorum 🥰 ben hipertansiyon hastasıyım normalde ama hamilelikte 9/5 gibi düşüyor, ben de düşüyorum tabi, kafam yerinden kalkmıyor. Tuzlu ayran içiyorum, maden suyu içiyorum, ayaklarımı yukarı kaldırıp uzanıyorum 😊