Denizcik34 Kizlar free bchg 50 altındaysa erkek 50 nin ustundeyse kız diyorlar duydunuz mu böyle birşey
YenianneA Benim de 83, doktor tam göremedi 14. haftadayım belli değil buradan anlaşıldığını yeni duydum
Denizcik34 Benimde 70 lerde daha cinsiyet baktirmadim. Benimle beraber test sonucu 50 altı olan arkadaşımın erkekmis cinsiyetleri, ben de benm ki neden yüksek diye bı üzülüp suphelenmistim acaba sorun mu var diye bakalım bayramdan sonra belli olacak cinsiyet
Kardelenak Denizcik34 referans aralığı boş ayrıntılı sonuc ektedir pdf yazıyor ama açılmıyor çıkmamış galiba o zaman daha
Zuhreayca Kardelenak e nabızda ikili test için aldıkları kan sonucunda yazıyor free bhcg(ikili test) şeklinde
Zuhreayca Dygus e nabızda ikili test için aldıkları kan sonucunda yazıyor free bhcg(ikili test) şeklinde
Zuhreayca Doğruluk payına bakmak için 2021deki tahlil sonucuma baktım benimki de 63 yani kız ve benim de kızım var aaaa çok ilginç kız herkes yazsın bakalım😅😅 Şimdiki bebek ne bakıcazz😅🫶🏻
Denizcik34 Bkt33 bende bilmiyorum ki işte duydum sadece bilen varsa aydınlatsın 😀 50 den dusuk olan iki arkasın erkek benim 70 bakalım cinsiyet ogrencem bayramdan sonaa yazarım🙈 kız çıkarsa üç de üç doğru olmuş oluyor 😀😀
Zge12 Denizcik34 benimde ilk hamileliğimde 135 di kızım oldu şuan ikili taramanın sonucunu bekliyorum 😊
Denizcik34 Kardelenak ayrıntılı sonuç haricinde ne nabiza free bchg sonucu diğe sonuç düşüyor belki hastaneniz bu şekilde düşürmemistir sisteme siz de göremiyorsunuzdur