Kızlar ben bu ay bir hafta gecikme yaşadım idrar testim pozitif çıktı tabi ki hepsi yalancı pozitif di çünkü kan negatifdi sorum şu dün regl bitti ama benim sol kasığım da ağrı var yumurtlama hemen olmaz diye biliyorum yanlış mı biliyorum var mı adet sonrası kasık ağrısı yaşayan