Ecemom_ ilk kızımı 40 haftalikken doğurdum ama asla gelmeye niyeti yoktu😅 hurma yedim, adaçayı içtim, ananas yedim, pilates topunda bol egzersiz yaptım, bol bol yürüdüm. Doktorumun tavsiyesi ile son iki üç hafta kala daha sık ilişki oldu. Ama malesef kızım normal gelmeyi tercih etmedi. 40. Haftamda da ne sancı ne açılma hiçbir şeyim yoktu bazı sebeplerden dolayı da acil sezeryana alındım.