Arkadaşlar 2 şer gün arayla yaptırdım son adet tarihim 15 Şubat ama ben adetimi hep beklenen adetten 1 hafta 10 gün sonra olurum yarında kan vereceğim artışlarım bana az gibi geldi en son ki değerim başka bir devlet hastanesinde verildi doktor çok farketmez demişti daha önce dış gebelik ve düşüğüm olduğu için biraz korkuyorum sizce nasıl
19 Mart yazan 20 Mart aslında yanlış yazılmış
