Bebekmert çok teşekkür ederim sağolun . 2. Sezeryan doğumum oldu gayet memnunum doktorumda iyiydi ameliyat sırasında estetik dikiş yaparmısınız hocam dedim oda sağolsun yaptı . İlkiyle bi farkı yokmuş bende doğumdan sonra anladım yine aynı göğüs ucu ağrıları karın ağrıları herşey aynı sadece daha sabırlı oluyorsun süreci bildiğin için