Suni sancı ile giriş yapacağız çünkü zerre sancım yok artık bebişte büyüdü yarına yatış verecek doktor. Eğer aksilik olursa sezeryan. Bugüne kadar doğum kaygısı var idi lakin dün akşama kadar. Şu an grip gibiyim burun akıntısı hapşuruk biraz boğaz ağrısı.. bebeğe bulaşırsa korkusu bunun önüne geçti şuan. Tabi yarın hastanede tekrar yüklenir🙃 hastane çantamı hazırladım. Akşam bi duş sabah erkenden hastane yoluna düşücez 😅 önerileriniz varsa dinlerim ilk gebeliğim tamamen tecrübesizim 😊mesela nasıl ıkınacağım nasıl emzireceğim bilmiyorum