Merhaba kızlar
Happs kidse giremediğim için burdan yazayım sorayım dedim kidse geçmeyen anneler görüp yazar belki diye sorum şu kızıma dün 1 yaş aşısı yapıldı bir kol iki bacak şeklinde kolu ve sol bacağında hiç bir şey yok ama sağ bacağı yani aşı olan yeri kızarmış şişmiş ve çok sıcak ateşi de çıkacak gibi ilaç verdim şimdi bacağına da masaj yapmıştım dünden beri neden şişmiş olabilir yani normal mi hep şişlik olabilir normaldir diyorum içten içe ama ilk defa aşı yeri çok sıcak olunca tedirgin oldum