Snmim Kızlar 8+3 günlük gebeyim yediğim hiç bir şeyden tad alamıyorum en sevdiğim yemeklerden bile yedikten sonra ağzımın hiç tadı tuzu kalmıyor yaşayan var mo aranızda
Yildiz92 Snmim evet canm bende ayni şekildeyim maalesef 5 aya kadar devam edebilirilk çocuğumda 5-6 ayda kendine gelmişti
Snmim Yildiz92 yook mide bulantım hiç yok sadece tadı yok ağzımın bilerek meyve kokusu tadı güzel şeyleri tüketmeye çalışıyorum onlardada aynı
Yildiz92 Snmim ben sakızın mentollu tarafını yemıştım 😄 çok kötüya ben yerken anlıyorum tadı 2 dakika sonra tad tamamen kayboluyo çok ilginç