Bu tarihlerde olanlar ne durumdasınız belirtiler ne test yaptınız mı benim adet tarihim 31-1 Pazar Günü yaptığım çok silindi bugün yaptığım daha belirginleşti belirtilerim kısık ağrısı koku hassasiyeti sık idrara çıkma vajina da batma göğüslerde şişme hassasiyet sizde durumlar ne kızlar test yaptınız mı testlerin bu şekilde en baştaki ilk yaptığım diğeri de son yaptım Bu tarihlerde olanlar ne durumdasınız belirtiler ne test yaptınız mı benim adet tarihim 31-1 Pazar Günü yaptığım çok silindi bugün yaptığım daha belirginleşti belirtilerim kısık ağrısı koku hassasiyeti sık idrara çıkma vajina da batma göğüslerde şişme hassasiyet sizde durumlar ne kızlar test yaptınız mı testlerin bu şekilde en baştaki ilk yaptığım diğeri de son yaptım 
