Merhaba 30.haftadayim son 1 haftadir gün içinde sayı olarak fazlaca bebek karnımda toplanıyor orası sert oluyor sonra hemen yumusuyor. Sayı olarak fazla olduğu için doktorum nidicard başladı günde 4 kez. Nts vs girdim normal çıktı çok şükür. Ama 1 hafta içinde 2.kez şiddetli kasik agrisi yaşadım 5 6 saat süren. Bu kasik ağrısının nedeni bulunamadı. Başına böyle bir durum gelen var mı acaba ??