Dnzg1 2 tane kendime pijama takımı götürdüm sadece birini kullandım (çekimi hastanede yapmadım) bebişe 4 yedek götürdüm 1 ini kullanmadım 3 ünü kullandık bez 10 tane götürdüm 3 tane kalmıştı 1 gece kaldık hastanede diğer ıvır zıvırlarda kendinize göre götürün