Haco yani tabi ki kontrolleriniz çok önemli ama bana 2 doktorum da aynı şeyi söyledi hatta güldük de 30 dan sonra 10 saat için de 10 hareket istiyorlar ikiz bebek de zor olcak sayman ama hiç sorun yok birini her zaman daha çok hissedersin demişti e kontroller de şükür güzel geçince doğru olduğunu annelik iç güdüsü olarak kabul ediyorsun nefes alıyorsun. Hele bir de benimkiler gece bebeleri gece uyutmuyorlar çoğu zaman sonra okuduğum makaleler de de aynı şeyi yazıyolar ikiz bebek için her zaman birini diğerinden daha çok hissedersin diye.