Kızlar benim gittiğim hastanem doğum ücreti olarak 90 bin istedi biz en son 60 bin olarak biliyorduk ve kendimizi ona göre ayarladık şuan 34 haftamdayım ben bu ücreti veremem bana hangi hastaneyi tavsiye edersiniz veya ben ne yapıcam özel hastane olsun istiyorum