Ciceklerisever
Çok geçmiş olsun.
Pıhtılaşmada sorun görünüyor. Ben de aynı sorun var o yüzden iki kaybım oldu. Bir oğlum var gebeliğim boyunca kan sulandırıcı iğne kullandım mide sorunum yüzünden coraspin kullanmadim. Sağlıkla doğdu oğlum 4,5 yaşında.
Şu an yine hamileyim 37. haftadayz yine kan sulandırıcı iğne kullandım gebeliğin başından beri, bu Dr’um 37. haftada bırak dedi yeni biraktim.
İçini ferah tut bu şekilde olan çok kişi var , cozumude var. İnsAllah sağlıkla evladin olur. Rabbim şifa versin.